Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Децентралізація влади
Земельне законодавство
Місцеве самоврядування
  • Хто і як буде контролювати гроші від землі та інших надходжень до бюджету ОТГ, щоб вони розподілялися порівну, щоб усі платили однаково рівнозначні податки і збори, щоб не сталося за старою схемою – тобі дам, а тобі не дам.

    Функцію контролю за надходженнями коштів до бюджету об’єднаної територіальної громади має здійснювати відділ доходів фінансового управління або секція доходів фінансового відділу виконавчого комітету відповідної ради. Завдання та повноваження фінансового управління (відділу) повинні визначатися положенням, яке затверджується новообраною радою.

    Питання про створення фінансового управління чи відділу має вирішуватися з огляду на обсяг фінансових ресурсів та наявну інфраструктуру об’єктів комунальної власності на території об’єднаної громади.

Разработка сайтов и CRM систем